20 Mayıs 2011 Cuma

~Dedi Naber? Dedim Bi Çektir Git Allasen~

  Arrrghhh Sıkılıyoruuum
** Çok saçmaladım, keyfin yoksa hiç okuma bence**

Of ya. Naber? Ay valla ben hiç iyi değilim, çok canım sıkılıyo ay bu ne ya. Tatilden soğudum resmen. Şimdi diyeceksiniz ki 'Ne biçim gençsin, ne biçim öğrencisin sen olum en sevdiğin günler böyle olmalı senin' ya da ona benzer bi şeyler falan, ama artık değil işte. Yani, yakın zamana kadar ben de sürekli pc başında pinekleyip mal mal ekrana bakmayı severdim, ama artık sevmiyorum. Bütün gün yattım ve bu yüzden her yerim ağrıyo. İNANABİLİYO MUSUNUZ? İlk defa oluyo galiba bu o.o Eh yani, hareketli bi insan oldum ben artık. Bak hatta okullar açıkkenki bi günümü anlatayım size. Neden diye sormayın, canım sıkılıyo ya uf.
*Kalkıyorum, yatağımı topluyorum, dişlerimi fırçalıyorum, kahvaltımı yapıyorum, pinekliyorum.
*Hazırlanıp koşa koşa okula gidiyorum -çünkü geç kalmış oluyorum, Kombinam'ın kafasını eziyorum, maknaeme sarılıyorum falan.
*Mal mal dersler görüyorum ov ye.
*Teneffüslerde bazen boş sınıfa gidip eğleniyoruz kendi çapımızda ahah, dans ediyoruz, kakara kikiri şaralop...
*Okuldan eve dönüşler çok manyak oluyo ama, en son pazarın önünde Ring Ding Dong yapmaya kalkışmıştım, sonra annem aradı girip kabak almak zorunda kaldım... Bi de biz genelde yolda çok koparız, ooo hem de nası koparız, zaten okuldan da en geç biz çıkıyoruz, şimdikinden daha fazla saçmalıyoruz. Düşünün yani böyle çatlak bi unni, çatlaklaştırdığı maknaesi, bi de iki çatlağın arasında kalan diğer bir maknaeleri...
*Eve dönünce naptığımı hatırlamıyorum -.-

Aaay ay.Valla çok sıkılıyorum cicicanlar ya. Ay dur bari formspring falan takılayım bari. Alın  madem bunu da ara da sorun bana olum manyak mısın falan diye;
http://www.formspring.me/Aichou

SHINee'yi Severiz ki Biiiiz

Of, hakkatten sıkıldım. Dur bari SHINee'den bahsedeyim. Şimdi, SHINee diye
bi grup var... Of. Taş. Nokta. -.- Ay yazmaya bilen em halim yok, neyse. Ya
işte ben bu grubu ilk rpden tanıştığım bi cicican sayesinde dinledim Türkçe
altyazılı olaraktan. Lucifer'dı hatta dinlediğim. Hatta kendisi rp partnerim
olur, bana ünlüsünün -yani rp partnerimin ünlüsünün- bi klibini attı, ay dedim
çocuğa bak ne garip falan. Sesini de beğenmemiştim 'ay kimse yani iğrençmiş
sesi' falan diye, ama gelgelelim ki o adamın kim olduğunu bilerek dinlediğim
şarkıları çok hoşuma gidiyodu yani. Sonra geçen gün farkettim 'aaa ay ne cevizi
kırılasıca şipşoş bi insanım ben bu oymuş işte' falan diye. Neyse. Sonra ben
bunu Mankae'me dinlettim falan, böyle bi ov ye olduk, fufuuuuu <3 İlk başta
hepsi birbirine benziyodu, oha lan diyoduk hatta, diğer insanlar kendi
oppalarını nası ayırt ediyor laaaan!?! falan diye ,ki evet, bu bir Kore grubu.
Ve çok kötü bi plak şirketine bağlılar ama o konuya daha sonra değinicem. Neyse
biz bunları izleye izleye aslında hiç benzemediklerini farkettik ahahahahah.
Normalde en uzununu görünce tağam o zaman Minho bu diyoduk, oydu yani. Sonra
Taemin'i saçlarından, yüz hatlarından falan ayırt etmeye başladık, Onew'i de
ilk başta Çinlilere benzettiğimden o da benim için o kadar zor gelmiyordu, ama
Jonghyun ve Key'de kalıyoduk böyle, 'hmm bunlardan biri Jonghyun biri de Key o
zaman' falan diye. Neyse, artık anlayabiliyoruz kimin kim olduğunu <3 Eh, buradan Hong Ki, Minho, Jonghyun, Onew, Key,Jaejoong oppalara sevgiler, Taemin'e saygılar o zaman.


                                                                                                                             Aichou'dan sevgilerle...

1 yorum: