12 Aralık 2010 Pazar

~Yaoi ga Suki~

Notun dibi: Biraz uzun bir yazı oldu bu, zamanınız yoksa okumayın boşuna, zira uzattıkça uzattım. Ehueh*-*

Evveet efendim. Bir Ai-chi'li akşama daha hoşgeldiniz. Gerçi bu yazımı sabah da okuyor olabilirsiniz, ama önemli olan benim hangi saatte yazmış olmam olduğu için, sizin okuma saatinizi tınlamıyorum bile. Tınsınız yani, tın.

Aaay ay. Bu gece size başımdan geçen yaoi anılarımı anlatıcam(ov ye). Ama öncelikle, ismini vermek istemediğim okuluma teşekkürlerimi sunuyorum, bana bu anları da yaşattığı için... (okulumun adını vermeiyorum, çünkü bütün fujoshilerin okulumda toplanmasını istemiyorum. Ha ha! Çatlayın da patlayın şimdi orada, yaoisiz sınıflarınızda~)

Aaay ay. Şimdi efenim, en başından alayım ben size neler olduğunu. Ben onuncu sınıfa geçtiğim için, sınıflar da karma olduğundan, değişik, absürt bi sınıfa koydular beni. Eski sınıfımdan beş kişi daha vardı gerçi, ama hepsi kızdı. Zira sadece 4 erkek vardı sınıfta zaten, onlardan da ikisi kaldı, biri TMye geçti, diğerine noldu hiç bilmiyorum, ama geçti herhalde... Neyse, bunların üzerinden yaoi fantezileri yürütmek imkansızdı, çünkü hepsi tipsizdi. Ama yeni sınıfımda tam 6 tane erkek olmasına karşın, hepsi de birbirinden uke/seme tipliler. Tabii ben de boş durur muyum, hemen sınıfı semeler ve ukeler olmak üzere ikiye ayırdım. Şu şunun semesi, bu bunun ukesi, bak bu da genel uke/seme babında falan takılırken, yeni kaynaştığım arkadaşlar bu listeden haberdar oldular. Tabii daha erkekler bilmiyordu neler olduğunu, hala kendi aralarında bilinçsizce yaoiye kayıyorlarken benim burun kanamalarıma hiçbir erkek öğrenci de adlandıramıyordu..

Öhüm, bir aralar yaoi yaoi diye diye erkekler huylandı tabii, ne olduğunu sordular bana. Ben tabii 'ehem öhüm' modunda kaldım ilk. Abi, bir erkeğe nasıl yaoiyi açıklarsın ki? Hele bir de anime/manga hakkında da bir fikri yoksa... Ugh. Eh yani, ben de 'oğlan-oğlan ilişki durumu' diyemedim açıkçası. Zira biliyorum malımı, zaten bir iki kişi yetmezmiş gibi sonra hepsi 'gaylere karşı fantezin var yani?' 'Zaten kız gibi oğlanlardan hoşlanıyodun, belliydi' veya 'Peki sen de gay misin?' gibi sorular sorup başımı şişireceklerdi. Ben de 'Bunlar normal oğlan, ama sadece cinsel tercihleri sizinkilerden farklı,' diye başlayarak kibar bir dille anlattım yaoiyi, inanmadılar. Hala transeksüellerden hoşlandığım konusunda şüpheleri var, biliyorum >.< Neysem, gelgelelim bu uke/seme listesi bizim kızlar arasında çok popüler oldu. Yaoiyi de anlattım onlara, sevdiler falan. Okulda ne zaman kötü olsam 'Ai-chi, yaoiyi düşün, yaoiaağ~!'falan moduna giriyorlar hatta =D. Ahey ahey, neyse, konuya dönelim... Evet efenim, şinci, sınıfımda aşırı bishi olan bi çocuk var, ama tam uke böyle. Vücudu da tam ukeliğe uygun, tey tey*-* Bi de bunun sınıfta iki arkadaşı daha var, onlar da aynılar, zaten ne zaman o tarafa baksam aklımdan ister istemez yaoi fantezileri geçiyor. Neyse işte, geçenlerde biz bu çocukla konuşuyoduk, beden dersine giricektik tabii, üstünde ince bi t-shirt vardı sadece. Aramızda da sadece bir sıra vardı hani, normal olarak notlardan falan konuşuyoduk ayakta, sonra arkadan daha seme tipli olan arkadaşı gelip çocuğun göğüslerine ellemesin mi! Abi bayağı geldi arkasından, resmen dayadı çocuğa, sonra da koltukaltından ellerini uzatıp okşadı oğlanı! Ay iyi ki burun kanaması geçirmedim o sahnede. Tabii benim ağız ayran budalası gibi açık, gözler irileşmiş, irisler ahliyle parlıyor, istemsiz bir şekilde ağzımdan garip garip sesler çıkıyor falan... Of diyorum hâlâ, belki de orada değilmişim gibi davransaydım işi iyice pişireceklerdi!>.<

Neysem, ben tabii hala şoklardayım falan, ay elim ayağım titriyo, salyalarımı falan durduramıyorum... O sırada da arka çaprazımda oturan başka bir arkadaş var, yanında oturan çocukla sürekli elleşiyorlar. Lanet ediyorum, derslerde hep shonen ai sahneler oluyor ve ben dönüp arkaya bakamadığımdan kaçırıyorum!-Sınıflarımız küçük de, direk yakalanıyorsun, ondan- Neyse işte, yine böyle bir zamana denk geldik o gün, ben döndüm, dayadım dirseği sıraya, pis pis sırıtarak izliyorum yine. Sonra laf lafı açtı 'Olum siz yaoinin âlâsını kaçırdınız demin' diyerek anlattım bir iki saat önce olan olayı. O sırada bizim normalde uke ama diğer uke çocuğun semesi olan oğlan geldi, sitem etti bana. 'Hiç de bi kerem, ben sadece t-shirt'ünden göğüs uçları belli oluyordu, onun için şaaptımdı!' falan dedi, iyice battı. *Burun kanaması mode: on* Sonra bu anlattığım arkadaş 'bu kız zevk alıyo gay ilişkilerinden' falan dedi, ben de ayaktaydım, yanımda sıra arkadaşım olan çok sevdiğim bi kız da vardı. Sonra çocuk sırf 'benim zevk alıp almadığımı anlamak için' o seme olanın göğsünü mıncıkladı*-*-*-*-*-*-*-*-*-* NYAAAAAH! ÇOKOŞTU ÇOKÜSELDİ! Ay ölüyorum sanmıştım yeminle. Daha sonra o kız olan anlattı tepkilerimi, yüzüm kıpkırmızı olmuş, gözler yine faltaşı gibi açık, kekeliyorum falan, kaslarım çekilmiş... Adsadsafasd, ama hangi fujoshi olsaydı benim gibi olurdu herhal v.v Neyseeeem, sonra benim ciddi ciddi zevk aldığım düşünüldü. O zamandan beri yaoi sahneler sıklaştı, hatta 'Ai-chiii bak yaoiaaağ' falan diye işaret edildi, ukeler semeler belli oldu falan... Erkekler de biliyo artık uke/seme olayını, ama bir şey demiyolar, hatta gülüşüyoruz bu konu hakkında falan. Ne diyeyim abi, potansiyel var bunlarda, potansiyel...

PS: Sınıfımda sadece yaoi olaylar da olmuyor, yuri de var... İki kız öpüştü herkesin önünde, sonra kızlar da şakasına asılıyor birbirine falan... Ay çok arada derede kaldım, valla bu sınıf beni burun kanamasından öldürücek! Ama eminim, üç senenin sonunda hepsi de eşcinsel olacak, ahan da buraya yazıyorum ben... *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder