1 Ekim 2012 Pazartesi


not: düzenlenecek mk, yazıya bi haller oldu.


KONBANWA MINNA SAN! Evet, uzun zamandır yazmıyordum, biliyorum. Gomenne~ Asıl konuya girmeden önce, sınırlı sayıda bulunan okuyucularıma şunu söylemek istiyorum, ikinci bir blogum daha var artık *-* Ve bundan sonra daha felsefik olan-veya olacak, hala yazmaya vakit bulamadığım tonla şey var aklımda ve patlayacakmışım gibi hissediyorum- yazılarımı oradan sizlerle paylaşacağım. Her konuda fikir yürütüp, en küçük ayrıntılardan büyük sonuçlara varmaya çalışacağız. Bu sırada yorumlarınızla bir beyin fırtınası da başlatabiliriz :3 Buyrun, bu da url=   http://orenohonda.blogspot.com/

Bu bloga gelince, burası artık otaku zone, my little weird world. Şimdi yazacağım yazı ise, How to date an otaku girl adlı film ile ilgili olacak, ya da öyle başlayacak diyelim, benim nereye bağlayacağım belli olmuyor.

Şimdi, bir kere Fukuyama Jun oynuyor, o yüzden filmi sevmemek elde değil. Hem de oynadığı karakter de çok şirin, Hinata kun *her düşündüğümde kan fışkırıyor burnumdan*. O kadar şeker ki, sevgilisi ile BL manga almaya gidiyor, iki erkeği yanyana gördüğünde kimin pasif kimin aktif olabileceğini düşünüyor, o gıcık sevgilisini Londra'ya kadar takip ediyor, uzatmaya gerek yok işte, tatlı yani!
Önemli bir şey daha, filmdeki gözlüklü hali aynı Sekaiichi Hatsukoi'den Takano-san'a benziyor. Evet kızlar, 'awwww~ <3 br="br" g="g" girdi="girdi" inizi="inizi" moduna="moduna" nbsp="nbsp" rebiliyorum.="rebiliyorum." yirin="yirin">Önemli bir nokta daha, filmde birilerini shiplediklerinde seslendirmeler HARİKA oluyor <3 a="a" asl="asl" ba="ba" beni="beni" benz="benz" bildi="bildi" bunun="bunun" d="d" da.="da." dalar="dalar" deki="deki" diye="diye" diyor.="diyor." falan="falan" fukuyama="fukuyama" g="g" hala="hala" hani.="hani." in="in" istemiyor="istemiyor" jun="jun" k="k" kafa="kafa" konmu="konmu" ku="ku" kuroshitsuji="kuroshitsuji" m.="m." n="n" na="na" nda="nda" olarak="olarak" olm="olm" p="p" r="r" sebastian="sebastian" sebsy-yani="sebsy-yani" talih="talih" u="u" ucube="ucube" ve="ve" yok="yok" yor.="yor." yor="yor" z="z">

Öte yandan, bu filmi izleyince insan kimseyi beğenmez lan. Düşünsenize birinin sizden hoşlandığını söylediğindeki tepkinizi, ben olsam aynen şöyle bir şey olurdu; 'Peki, benimle Nessa no Rakuen oynayıp, viewfinder okur muydun? Ben en sevdiğim yaoi manganın ovasını izlerken tırnaklarımı keser, küvet sefası yaparken yemek hazırlayıp, iki de bir seni çağırmama bir şey demeden isteklerimi yerine getirir miydin? Ha, yapar mıydın bunu?!'
Oha yuh falan demeden önce bi filmi izleyin abi. Bizim o kızdan neyimiz eksik?=_=
Fukuyama Jun gibi erkeklerin şerefine!*O* YATTAAA~




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder